To ποσοστό των ηλεκτρονικών κρατήσεων επί των συνολικών αυξάνεται ραγδαία παγκοσμίως. Η τάση αυτή οφείλεται στην εξάπλωση των νέων web τεχνολογιών, στις μεγάλες ταχύτητες των συνδέσεων και τις Web Applications που αναπτύσσονται για μαζική διάθεση μέσω του Διαδικτύου, με πολύ χαμηλό κόστος. Η μηχανή ηλεκτρονικών κρατήσεων e-KRATiSiS Web Booking Engine της ΗiΤ S.A. φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην Eλληνική Aγορά.

 

H χρήση της μηχανής ηλεκτρονικών κρατήσεων e-KRATiSiS Web Booking Engine επιτρέπει στον Ξενοδόχο να μειώσει το συνολικό κόστος των online κρατήσεων, αφού τις διαχειρίζεται ο ίδιος από το επίσημο site του Ξενοδοχείου και -σε αμφίδρομη, real-time επικοινωνία με το Front Office- δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη να επιλέξει το πακέτο προσφοράς που του ταιριάζει και είναι διαθέσιμο την χρονική στιγμή που ο ίδιος επιθυμεί. Ένας απλός υπολογιστής PC, ένα laptop ή ένα Tablet PC με σύνδεση στο Ιντερνετ είναι αρκετό για την διαχείριση της εφαρμογής.
 
 
       
 
 
 
Η εμπορική εκμετάλλευση των στατιστικών πληροφοριών που προσφέρουν αυτές οι τεχνολογικές κατακτήσεις, οδηγεί στην ανάπτυξη των τεχνικών του Search Engine Optimization [SEO] και του Online Reputation Managment [ORM] και των γνωστών μας Καναλιών Διανομής Ηλεκτρονικών Κρατήσεων [Internet Distribution Systems - iDS] (booking.com, expedia.com, κ.λπ.), τα οποία αντικαθιστούν πλέον τα παραδοσιακά  Global Distribution Systems [GDS]. Για την αξιοποιήση του Διαδικτύου, αναπτύσσονται και οι λεγόμενες «μηχανές Κρατήσεων»,  τα Web Booking Engines, που αναλαμβάνουν να διεκπεραιώνουν online κρατήσεις εντός της επίσημης ιστοσελίδας του Ξενοδοχείου και ο Channel Manager, που διαχειρίζεται και συγχρονίζει όλα τα iDS.
 
Η άμεση επικοινωνία των εφαρμογών e-KRATiSiS Web Booking Engine και e-CHANNEL/Parity Rate Distribution Manager, όπως και όλων που περιλαμβάνονται στο πακέτο του WEB CONSULTING, με το PMS του Ξενοδοχείου (ERMIS.net™ Front Office, Protel SPΕ™ , Protel MPΕ™ ή e-RMiS™ Web PMS) -μέσω αμφίδρομου  interface- δίνει στην επιχείρηση το πλεονέκτημα της γρήγορης και ορθής διαχείρισης του συνολικού όγκου των Online κρατήσεων (Rate Availability, Τιμοκατάλογοι, προσφερόμενοι Τύποι Δωματίων, Loyalty). Με την αξιοποίηση των εφαρμογών αυτών, δίνεται στον Ξενοδόχο η δυνατότητα να προσφέρει απολύτως στοχευμένα  προνομιακή μεταχείριση (Πακέτα, Bonus) τόσο στους νέους, όσο και στους επαναλαμβανόμενους πελάτες (repeaters), με στόχο την αύξηση του Loyalty.

 

 

Brochure:  e-KRATiSiS Web Booking Engine

Live Demo


 
Σύνδεση

Επιλέξτε με ποιον τρόπο θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
LiveZilla Live Help
LiveZilla Live Chat

Κατεβάστε την εφαρμογή μας, για απομακρυσμένη βοήθεια.
Social Networks
Google+
Youtube