WEBinars

Web Seminars

 

 

Η νέα πρόταση για εξ'αποστάσεως επαγγελματική επιμόρφωση

 

Πρόκειται για online σεμινάρια τα οποία απευθύνονται σε όλους τους επαγγελματίες της Εστίασης και της Φιλοξενίας που θέλουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στη χρήση των εφαρμογών μηχανογράφησης της ΗiΤ S.A., δηλαδή σε Ermis.net, Estia.net, HiTPOS Suite, e-KRATiSiS Web Booking Engine, e-CHANNEL-PARiTY Rate Channel Manager και άλλες.

Ο πλέον οικονομικός τρόπος μετ-εκπαίδευσης ή ενημέρωσης για τους πελάτες της HiT, λόγω της εκπτωτικής πολιτικής που τους παρέχεται, αλλά και ο πιο βολικός για όλους τους επαγγελματίες, αφού εξοικονομούν τον χρόνο μετακίνησης και απολαμβάνουν εξατομικευμένο προγραμματισμό της ύλης, εντάσσοντας έτσι την απαραίτητη επιμόρφωση στο καθημερινό επαγγελματικό πρόγραμμα χωρίς προβλήματα.

Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να τα παρακολουθήσει από τον χώρο του, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης και η συμμετοχή του μπορεί να προγραμματιστεί έως και λίγες ώρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου, ενώ δεν απαιτείται ειδικός τεχνικός εξοπλισμός. Η ADSL σύνδεσή σας στο Ιnternet αρκεί!

Συνδέεστε OnLine με τον εισηγητή, τον οποίο ακούτε και βλέπετε LiVE στην οθόνη του υπολογιστή σας και αποκτάτε πρόσβαση στην σχετική παρουσίαση [αρχεία Powerpoint, videos κ.λπ.] και μπορείτε να υποβάλλετε ερωτήσεις προφορικά ή πληκτρολογώντας τις [chatting-mode] οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, ώστε να λαμβάνετε άμεσα τις σχετικές απαντήσεις.

Το κόστος παρακολούθησης καλύπτεται ΠΛΗΡΩΣ από το Λ.Α.Ε.Κ..

 

 

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) για τα WEBinars:

 

         1. Πώς μπορώ να δηλώσω συμμετοχή;

Επικοινωνείστε στο τηλέφωνο 210 88 47 420 και ζητείστε έναν από τους ειδικευμένους συμβούλους της ΗΙΤ Α.Ε. του Τμήματος Εκπαίδευσης.

   

          2. Απαιτείται κάποιος ειδικός τεχνικός εξοπλισμός για να παρακολουθήσω ένα WEBinar?

Δεν απαιτείται ειδικός τεχνολογικός εξοπλισμός. Ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής με ηχητικό εξοπλισμό (ηχεία ή ακουστικά) και μία σύνδεση στο Internet (ADSL) αρκούν.

 

         3. Μέχρι πότε μπορώ να δηλώσω συμμετοχή στο WEBinar που με ενδιαφέρει;

Οι δηλώσεις συμμετοχών θα γίνονται δεκτές έως και μία (1) εργάσιμη ημέρα πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.

        

        4. Είναι η πρώτη φορά που θα παρακολουθήσω WEBinar. Πώς θα συνδεθώ;

Αφού οριστικοποιηθεί η συμμετοχή σας, θα σας αποσταλούν σχετικές οδηγίες. Λίγες ώρες πριν την έναρξη του WEBinar θα λάβετε ένα email το οποίο θα περιλαμβάνει το σχετικό σύνδεσμο (link) και τα στοιχεία σύνδεσης (password).

   

       5. Μπορούν να μου αποσταλούν αναλυτικές οδηγίες που αφορούν την παρακολούθηση ενός WEBinar;

Ναι, θα σας αποσταλούν αναλυτικές οδηγίες που αφορούν την παρακολούθηση, αφού οριστικοποιηθεί η συμμετοχή σας στο WEBinar που έχετε επιλέξει.

   

       6. Μπορώ να υποβάλλω ερωτήσεις κατά τη διάρκεια του WEBinar;

Ναι, φυσικά. Μπορείτε να επικοινωνείτε με τον εισηγητή καθόλη τη διάρκεια του WEBinar μέσω της υπηρεσίας συνομιλίας (chat).

   

       7. Θα μου αποσταλούν σχετικές σημειώσεις από το WEBinar που θα παρακολουθήσω;

Ναι, μετά το τέλος του WEBinar θα σας αποσταλεί η σχετική παρουσίαση σε μορφή PDF.

 
Σύνδεση

Επιλέξτε με ποιον τρόπο θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
LiveZilla Live Help
LiveZilla Live Chat

Κατεβάστε την εφαρμογή μας, για απομακρυσμένη βοήθεια.
Social Networks
Google+
Youtube